nem tehetsz róla, tehetsz ellene

a nem az nem

a nem az nem

Olvasói levél 4. - Puskás Panni írása

Nő vagy, csak nő

2014. november 30. - mero.vera

Különben minden nő kurva, ha ezt eddig nem tudtuk volna, akkor mondom, a rendőrség hivatalosan is megerősítette.

Megerőszakoltak a buli után? Tehetsz róla, mert túl kihívó voltál, túl csinos, túl jól állt a smink, túl magas volt a cipőd sarka, túl sokat ittál. A megnyugtató hír viszont az, hogy a rendőrség szerint tehetünk ellene: ne legyünk csinosak, ne fessük magunkat, ne igyunk, lehetőleg inkább kötögessünk otthonkában a lakásunk foteljében! Élni, szórakozni különben is a férfiak kiváltsága, már régóta tudjuk, hogy mi a regnáló kurzus véleménye a nők helyéről a társadalomban. De mivel - a problémákat megelőzendő - otthonkában ücsörgök a fotelemben szombat esténként, sajnos az istennek se sikerül teherbe esnem.

Ez persze csak a kisebb, nevetségesebb probléma a rendőrség gyalázatosra sikerült prevenciós videójával. A nagyobb az, hogy itt a prevenció önmaga ellentétébe fodrul át, hiszen azzal, hogy felelőssé tesszük az erőszak elszenvedőit, tulajdonképpen felmentjük az elkövetőket. Hiszen szegény fiú csak azért nem tudott csomót kötni a farkára, mert a lány - aki elsétált mellette/szóba állt vele/táncolt vele/csókolózott vele – túl csinos volt. Aki kurvának áll, ne sírjon, ha. Úgyhogy tessék innentől sírás nélkül viselni – kivéve persze, ha szarul vagy felöltözve közben, akkor tegyél csak feljelentést, mert nem tehetsz róla! De vajon mennyire kell rosszul kinézni ahhoz, hogy ne én feleljek a saját megaláztatásomért? Frissen mosott haj még mehet, vagy legyen inkább zsíros? Vegyek fel melltartót vagy inkább ne?

Nagyon kell vigyázni, mert az utca tele van vademberekkel, akik nem tehetnek arról, hogy nem tudnak alkalmazkodni a civilizációs normákhoz! Egyik nap is sétáltam hazafelé, és szembe jött velem egy borzasztóan csinos fiú. Feszült a fenekén a farmer, a mellizmain a pulcsi, erezett alkarja finoman kilógott a ruha alól. Mikor megéreztem a parfümje illatát, hirtelen úgy döntöttem, irányt váltok, követni kezdtem. Egy sötét parkban egy bokorba rántottam és megerőszakoltam. Ő sírt, pedig én voltam az áldozat.

A bejegyzés trackback címe:

https://anemaznem.blog.hu/api/trackback/id/tr766945451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása