nem tehetsz róla, tehetsz ellene

a nem az nem

a nem az nem

A te bűnöd az én szégyenem

#neféljbeszélj

2016. július 27. - mero.vera

szilvi.jpgNem értem miért fedezlek. Világgá kéne kürtölnöm amit tettél, hogy megtudják, akik felnéznek rád, akik szeretnek.

,,Ha van rá mód, kérem osszák meg, amit írtam, mert szeretnék valamit tenni sorstársaimért, illetve szeretném, hogy halljanak az emberek az abúzus kavarta érzelmi katyvaszról. Abban bízom, hogy ha dolgozom a traumán a félelmek egyszer csak indokolatlan szorongássá válnak." - Olvasói levél.

A gyerekeidet vagy magamat óvom? Miért én cipelem a bűnöd terhét? Miért engem hibáztatnak? Mi volt rajtam? Deszkás gatya és bő póló. Én voltam a kacér? Nekem a szerelem akkor azt jelentette, hogy egy asztalnál ebédeltünk, esetleg a sótartót is elkérted tőlem - többre nem vágytam. 

Előttem van, ahogy a táborok utolsó előtti estéjén gyülekeztetek, mint a keselyűk, hogy kiszemeljétek áldozataitokat. Másnap pedig bájologva visszaadtatok minket a szüleinknek. Undorodom tőletek!

Hogyan reagáljak majd, ha a gyerekeim táborba szeretnének menni? Vagy amikor a plátói szerelmeikről áradoznak? Mit mondjak nekik, ha megkérdezik, hogyan veszítettem el a szüzességem? Miért én rágódom ezeken, miért nem te? Miért én gyűlölöm magam? Érted vagy legalább sejted, hogy mit ártottál? 

A szégyen egyelőre az enyém, hiába tudom, hogy papíron a tietek, ha valójában én küszködöm vele. Ti, akik a hatalmatokkal visszaéltek, nem vagytok méltók rá! Nekem a szólás szabadsága a hatalmam, hát élek vele.

 

Az illusztráció a szerző sajátja. (A szerk.)

A bejegyzés trackback címe:

https://anemaznem.blog.hu/api/trackback/id/tr898917906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása